Veelgestelde vragen

Algemeen

Bij echt slecht weer, dit betekent bij storm of stromende regen, wordt de voorstelling niet geannuleerd. De voorstelling wordt verplaatst naar het gemeenschapscentrum Elckerlyc in Luttenberg. Dit wordt per mail met u gecommuniceerd wanneer dit het geval is. 

Ja. Iedereen die het theater betreedt geeft toestemming voor het maken van video’s, foto’s en/of geluidsopnamen waar de bezoeker mogelijk in of op voor zal komen. De organisatie kan dit materiaal publiceren ten behoeve van verschillende doeleinden. Heeft u hier bezwaar tegen? Neem dan contact met ons op. 

U kunt ons theater ook afhuren in overleg. Wilt u weten welke voorzieningen aanwezig zijn, bekijk dan de pagina ‘Technische Informatie’. 

Tickets

  1. We plannen een nieuwe datum voor deze voorstelling, waarbij uw tickets automatisch geldig blijven.
    Bent u verhinderd op deze datum? Dan krijgt u een voucher per mail toegestuurd, welke te gebruiken is voor een andere voorstelling in ons theater. 
  2. De voorstelling is totaal afgelast, er is dus geen andere datum gepland, waarop u deze voorstelling alsnog bij ons kunt bezoeken.Ook in dit geval krijgt u een voucher per mail toegestuurd, welke te gebruiken is voor een andere voorstelling in ons theater.

* de vouchers zijn twee jaar geldig na datum van afgifte
* we geven geen geld retour op de gekochte kaarten

Sinds het seizoen van 2021 zijn we begonnen met een online Ticketsysteem. U kunt op de pagina Programma de voorstellingen vinden die plaatsvinden in het betreffende seizoen. Allereerst ziet u een kort overzicht van alle voorstellingen. Wanneer u verder naar beneden gaat vindt u meer informatie over alle voorstellingen, waarbij ook de verkoop van de kaarten. Volg hierbij de stappen die aangegeven worden. Komt u hier niet uit? Neem dan contact met ons op, zo kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

U vindt de resterende tickets als u verder naar beneden scrolt. Zo vindt u alle tickets die u hebt besteld. Mocht dit niet werken, neem dan contact met ons op. Wellicht is de reservering niet helemaal goed gegaan. Het kan ook zijn dat uw ticket in de ongewenste (spam) mail terecht is gekomen. 

Dat klopt! Wij werken niet met stoelnummers, bij ons is het vrije zit. Dat betekent dat iedereen zijn eigen plekje mag bepalen bij binnenkomst. 

* wanneer de corona maatregelen nog van toepassing zijn: u krijgt een plek toegewezen door vrijwilligers van het theater om op deze manier zo min mogelijk contact te hebben

Dit kan alleen wanneer u tijdens het bestellen van uw ticket een vinkje heeft gezet bij ‘Ticketgarantie’. Meer informatie hierover kunt u vinden op de website van Yourticketprovider

Heeft u geen vinkje gezet of valt uw reden van annulering niet onder de redenen die genoemd zijn. Dan kunt u het best zelf de tickets aan anderen doorverkopen, bijvoorbeeld via het platform TicketSwap. Wij kunnen hierin helaas niks betekenen.

U heeft de tickets via de (ongewenste) mail ontvangen. Wellicht heeft u deze per ongeluk verwijderd of een verkeerd mail adres opgegeven. Neem dan contact met ons op. Wij kunnen u de tickets opnieuw sturen. 

Het is niet nodig dat u uw tickets uitprint, u kunt ze ook op uw mobiel laten zien. Zorg er voor dat de tickets die u laat zien – op welke manier dan ook – goed leesbaar zijn. Wanneer er barsten in uw telefoon zitten is uw ticket niet of moeilijk scanbaar, in dat geval kunt u het best uw ticket uitprinten. Uw ticket moet goed leesbaar zijn anders weten wij niet of het een geldig ticket is en of wij u binnen kunnen laten. 

Bereikbaarheid

Ons theater is toegankelijk voor mensen in rolstoel en mindervaliden. Wanneer u komt en een plek wilt hebben voor uw rolstoel, geef dit dan vooraf aan! Zodat wij dit voor u kunnen realiseren. Hetzelfde geldt voor mindervaliden, neem voorafgaand contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar een optimale theaterervaring bij ons. 

Er is geen fietsenstalling bij ons theater. U kunt uw fiets gewoon in of rondom het bos neerzetten. 

Er is geen vaste parkeerplaats voor bezoekers van ons theater. U kunt de auto gratis rondom het bos parkeren. 

Dat is er! In het bos is een toilet speciaal gemaakt voor bezoekers van het Amfitheater. Wanneer u naar het toilet moet kunt u aan een van de vrijwilligers vragen naar de weg. 

In ons theater zijn er geen invalidentoiletten aanwezig. Het dichtstbijzijnde invalidentoilet is te vinden in het dorpshuis Elckerlyc (afstand: ongeveer 100 meter lopen). 

Ons theater is voor bezoekers niet overdekt, enkel het podium is overdekt. 

Het theater is op maandag t/m vrijdag te bereiken middels het openbaar vervoer. Er rijdt een buurtbus (lijn 518) van Raalte naar Luttenberg, tussen ongeveer 07.30 – 18.30 uur. In het weekend is het theater dus niet bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Horeca

Jazeker kan dat! Bij ons kunt u zowel pinnen als contant betalen. 

Bij ons krijgt u normaal gesproken voorafgaand aan de voorstelling een welkomstdrankje (m.u.v. de films). Wanneer er een pauze is bij de voorstelling is onze bar geopend en kunt u zowel drinken als eten kopen. Komt u een film kijken in ons theater? Er is op deze momenten helaas geen bar aanwezig. Neem dan zelf een lekker hapje en drankje mee. 

Dit is niet toegestaan, bij de voorstellingen is er een bar aanwezig (afhankelijk van de corona maatregelen), hier kunt u dan uw drinken en eten halen. Een uitzondering hierop zijn de films, wanneer u naar ons theater komt tijdens een filmavond mag u wel eten/drinken meenemen. Op deze momenten is er dan ook geen bar aanwezig.